Wyposażenie standardowe:
Podwozie
konstrukcja stalowa (profil dwuteowy), spawana wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości
osie mechaniczne ATW
nowe koła 385/65/22.5 – nie nalewki jak w innych markach
dyszel trójkątny (Y) zawężany w przedniej części z regulowaną sprężyną podtrzymującą z okiem o średnicy 40mm
siłownik hydrauliczny MARIZ
zderzak tylny
błotniki z tworzywa sztucznego na kołach tylnych
12V układ oświetleniowy
kliny pod koło – 2 szt.
gniazda pneumatyczne, hydrauliczne i elektryczne do podpięcia drugiej przyczepy
Nadwozie
skrzynia ładunkowa ( podłoga 4mm, burty 2 mm)
system trójstronnego wywrotu z zaworem odcinającym i liną zabezpieczającą
ściany z uszczelnieniem gumowym
burty otwierane i uchylane
stopień na dyszlu i wewnątrz skrzyni ładunkowej ułatwiające wchodzenie/wychodzenie
drabinka wejściowa zewnętrzna
zsyp strumieniowy
Układ hamulcowy
pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
Lakierowanie
wszystkie elementy stalowe przed lakierowaniem dwukrotnie śrutowane
lakierowane w komorach lakierniczych
rama na kolor: szary
skrzynia na kolor standard: żółty
Wyposażenie dodatkowe: Nadstawy, Podest, Plandeka, Zaczep tylny
-
Wyposażenie
standardowe -
Mocne
punkty
Podwozie
Nadwozie
Układ hamulcowy
Masa własna
4400 kg
Ładowność administracyjna
12000 kg
Liczba osi
2
Rozmiar ogumienia
385/65R22,5
Długość skrzyni wewn.
4560 mm
Długość całkowita
6760 mm
Szerokość skrzyni wewn.
2420 mm
Szerokość całkowita
2550 mm
Wysokość platformy
1320 mm
Wysokość skrzyni wewn.
600 + 800 mm
Wysokość całkowita
2770 mm
Rozstaw kół
1900 mm
Prędkość maksymalna
40 km/h
Kubatura
15,2 m3
Dane techniczne podane dla wersji podstawowej z tolerancją +/- 3%