290 000,00  (235 772,36  bez VAT)

Zetor Forterra 140HSX

– Wyposażenie standard
– Elektrohydraulika Bosch z HitchTronic, 2 siłowniki pomocnicze
podnoszenie 8.500kg
– Pojemność zbiornika paliwa 220l
– Moc 136km
– Pojemność silnika 4 156cm3
– Rewers elektro-hydrauliczny
– Liczba Biegów 30/30 Prędkość max 40km/h


Wyposażenie dodatkowe:
– Kabina LUX
– Koła przednie 420/70R24 Felga spawana
– Koła tylne 520/70R38 Felga spawana


Pełna Specyfikacja Techniczna:
https://www.zetor.pl/zetor-forterra-parametry-techniczne#obsah

SKU: 70-1 Categories: Tag:
SILNIK

Potężna moc i niezawodność przy niskim spalaniu

Ekonomiczne silniki z 16-zaworowymi głowicami cylindra są opracowywane i produkowane samodzielnie przez firmę ZETOR w Brnie w Czechach. Konstrukcja silnika jest dopasowana do wymagań konkretnego modelu, zapewniając długą żywotność, optymalną obsługę oraz niskie zużycie paliwa. Silniki spełniają normy emisji spalin Stage IV/ Tier 4 i nie zanieczyszczają środowiska.

Moc

96147 KMZoptymalizowane spalanie silnika powoduje niższe obciążenia cieplne, niższe spalanie oraz większą siłę pociągową.

  • Bardzo wysoki wzrost momentu obrotowego silnika pozwala na pracę silnika przy niskich prędkościach obrotowych z dużymi obciążeniami bez potrzeby częstej zmiany biegów.
  • Wysoka jakość silników gwarantuje długą żywotność.
  • Mechaniczna pompa wtryskowa z regulacją elektroniczną zapewnia niskie zużycie paliwa i mniejszą wrażliwość na jakość paliwa.
  • Bardzo dobre przyspieszenie i bezproblemowy rozruch nawet przy niskich temperaturach.
  • Silniki ZETOR korzystają w całym zakresie z pełni generowanej mocy – nie występują w nich sztuczne wzmacniacze mocy, jak w przypadku konkurencji, która często oferuje tak zwany PowerBoost, czyli moc dostępną jedynie w ściśle określonych warunkach.

Lider niskiego zużycia paliwa.

W 2016 roku wprowadzona została nowa generacja silników oferujących jeszcze niższe spalanie i emisję spalin. Traktory FORTERRA, wyposażone w najnowsze silniki i spełniające wymagania normy emisji spalin Stage IV, zostały poddane badaniom przez naukowców z Uniwersytetu Mendla w Brnie. Wyniki badań potwierdziły, że nowa generacja silników wykazuje niższe zużycie paliwa niż generacja poprzednia.

Leader v nízké spotřebě – 19 %
MODEL JEDNOSTKI forterra cl forterra hsx forterra hd
100 110 120 130 140 120 130 140 130 140 150
SILNIK
Typ Stage V
Maksymalna / Nominalna moc (ECE R120) kW
HP
70,4
95,7
78,4
106,6
86,2
117,2
93,2
126,7
100,2
136,2
86,2
117,2
93,2
126,7
100,2
136,2
93,2
126,7
100,2
136,2
108,2
147,1
Obroty znamionowe obr/min 2200
Ilość cylindrów / zaworów 4 / 16
Pojemność skokowa cm3 4156
Moment obrotowy Nm 420,0 471,5 507,3 557,6 606,6 507,3 557,6 606,6 557,6 606,6 607,1
Przewyższenie momentu
obrotowego
% 42 43 40 42 43 40 42 43 42 43 32
SKRZYNIA BIEGÓW
Typ 4˚ z rewersem i automatycznym
3˚ wzmacniaczem
5˚ z rewersem i automatycznym
3˚ wzmacniaczem
Ilość biegów (przód / tył) 24/18 30/30
Rewers Mechaniczny (SynchroShuttle) Elektrohydrauliczny (PowerShuttle)
Wzmacniacz momentu obrotowego 3-stopniowy (PowerShift)
Ręczny przycisk sprzęgła Przycisk sprzęgła w głowicy
dźwigni zmiany biegów
(PowerClutch)
Max. prędkość km/h 40 40 ECO
TYLNY WOM
Typ Wielotarczowe sprzęgło WOM
Obroty tylnego WOM rpm Niezależne (540/540E/1 000/1 000E) lub zależne + niezależne (540/1 000)
HYDRAULIKA
Wydajność pompy głównej l/min 70 85
Ilość złączy hydraulicznych 6+1 8+1
Sterowanie hydrauliką
zewnętrzną
Sekcje sterowane mechanicznie Elektrohydrauliczne
sterowanie sekcjami
hydrauliki (przepływ,
czas)
TYLNY TUZ
Sterowanie Elektrohydraulika Bosch z HitchTronic + 2 siłowniki pomocnicze
Typ Kategoria II lub Kategoria III N OPT Kategoria III
Udźwig maksymalny kN 77 85
Udźwig w całym zakresie kN 69 75
KABINA
Amortyzacja Na życzenie Standard
Siedzenie Mechanicznie amortyzowane z pasem bezpieczeństwa lub
pneumatycznie amortyzowane z pasem bezpieczeństwa
Pneumatycznie amortyzowane z pasem bezpieczeństwa
Ogrzewanie / Klimatyzacja Standard / Na życzenie Standard / Standard
Ogrzewanie lusterek i szyby tylnej Standard
PODWOZIE
Układ napędowy 4WD
Oś przednia napędowa Oś sztywna Oś sztywna lub oś
amortyzowana OPT
Oś amortyzowana
Pojemnosc zbiornikaž / Pojemnosc zbiornika Urea l 230 / 28 270 / 28
Przednie błotniki Stałe lub skrętne OPT Skrętne
INNE PARAMETRY
Masa własna ¹ kg 4300 – 5200 4300 – 5310 4980 – 5700
Masa maksymalna kg 8000 9000 10000
Długość min. – max.* mm 3980 – 5016 3980 – 5116 4115 – 5275
Szerokość min. – max.** mm 2200 – 2383 2177 – 2496
Wysokość min. – max. mm 2915 – 2943 3008 – 3053
Rozstaw osi mm 2490 2590 2720

Dalsze wyposażenie na życzenie: przedni WOM, przedni TUZ z dodatkowymi wyjściami hydraulicznymi, radio, lampy robocze LED, lampa ostrzegawcza, różne rodzaje kół, obciążniki przednie i tylne itp. OPT Na życzenie ¹ Bez przednich i tylnych obciążników * Maksymalna długość z przednim TUZ i przednim obciążnikiem ** Maksymalna szerokość bez lusterek zewnętrznyc