Duża zgrabiarka środkowa Swadro
- Swadro 2000 o szerokości roboczej do 19 m
- Przekładnia wirnika napełniona smarem płynnym
- Bezobsługowe wirniki i ramiona palców bez smarowniczek
- DuraMax – bieżnia krzywkowa o dwukrotnie większej trwałości i z 3- letnią gwarancją
- Szybkie wysuwanie palców zapewnia lepsze formowanie wału pokosu
- Efekt Jet opracowany przez firmę KRONE: dokładne podnoszenie i opuszczanie wirników w zgrabiarkach posiadających więcej niż 2 wirniki
- Swadro 1400 Plus – wysokość transportowa poniżej 4 m dzięki osi unoszonej
Palce unoszone = czysta pasza
Standardowo wyposażone w nowe, dwukrotnie odgięte palce unoszone (poza Swadro 907). Szczególnymi zaletami tego nowego kształtu palców, spełniającego wymagania praktyki są:
– Większa wydajność dzięki wyższej prędkości roboczej
– Lepsze podbieranie pokosu i minimalizacja strat paszy
– Układanie równomiernych wałów pokosu
– Brak zanieczyszczeń, a więc wyższa jakość paszy
– Ochrona runi
Hydraulicznie poniżej wysokości 4,00 m:
Przy zastosowaniu hydraulicznie regulowanej wysokości osi można łatwo i szybko obniżać zgrabiarkę pokosową Swadro 1400 Plus przed transportem. Nie trzeba również demontować ramy palców.
Swadro 1400:
Zwłaszcza przy zastosowaniu usługowym liczy się duża wydajność, krótkie czasy uzbrajania i konserwacji, szybki transport, długa trwałość i wysoki komfort obsługi. Czterowirnikowe zgrabiarki pokosowe środkowe Swadro 1400 całkowicie spełniają wymagania pracy usługowej.
Pomysł KRONE zapobiegający usypywaniu pryzm:
Przednie wirniki obracają się szybciej. Dzięki temu praca tylnego wirnika jest łatwiejsza. Zapobiega się splątaniu pokosu. W ten sposób można znacznie zwiększyć wydajność następnych maszyn pokosowych.
Swadro 2000 ze zmienną szerokością roboczą:
W celu dostosowania wydajności maszyn do zbioru zielonki można za pomocą obrotowych ramion hydraulicznie regulować szerokość roboczą od 10,00 do 19,00 m. Przesuwne sanie zapewniają synchroniczne przesuwanie obu obrotowych ramion.
Swadro 2000 z regulowanym mechanizmem kierowniczym ze zwrotnicami:
Mechanizm kierowniczy ze zwrotnicami może być sterowany pasywnie przez zespół drążków kierowniczych i dodatkowo aktywnie przez układ kierowniczy. Doskonała charakterystyka nadążna i łatwe manewrowanie na ciasnej przestrzeni to cechy wyróżniające to podwozie.